Pravilnik o reklamaciji
1. Jamstveni rokovi
1.1. Na sve proizvode koji se nude u našoj internetskoj trgovini primjenjuje se zakonski jamstveni rok. Za robu navedenu u uvjetima poslovanja naše e-trgovine vrijedi jamstveni rok od 24 mjeseca za potrošače i 12 mjeseci za poduzetnike, osim ako zakonom nije drugačije propisano.
1.2. Jamstvo pokriva i vidljive i skrivene nedostatke proizvoda koji bi mogli ometati njegovu funkcionalnost, uporabnu vrijednost i estetska svojstva, uz uvjet da je proizvod korišten u skladu s uputama proizvođača i namijenjenom svrhom.
1.3. Jamstvo ne pokriva trošenje uzrokovano redovitom upotrebom, mehanička oštećenja, nepravilno skladištenje, neadekvatno održavanje, vanjske utjecaje ili oštećenja nastala uslijed nestručne ugradnje rezervnih dijelova.
1.4. U slučaju rezervnih dijelova, jamstvo se priznaje samo ako je proizvod ugrađen od strane ovlaštenog servisa, što kupac mora dokazati odgovarajućim servisnim zapisnikom ili računom.
1.5. Za proizvode koji se smatraju potrošnom robom (npr. noževi, filteri, remenovi), jamstvo pokriva isključivo nedostatke u materijalu ili izradi koji se pojave unutar zakonskog roka od dvije godine. Jamstvo ne pokriva trošenje uzrokovano normalnom uporabom, nepravilnom upotrebom, neodržavanjem ili neovlaštenim popravcima.
2. Postupak reklamacije
2.1. Kupac može podnijeti reklamaciju putem e-maila na info@kasumex.hr ili pisanog zahtjeva poslanog na našu adresu. Reklamirana roba mora biti poslana zajedno s ispunjenim reklamacijskim obrascem, dokazom o kupnji i detaljnim opisom utvrđenih nedostataka.
2.2. Reklamacija se može odnositi na isporuku nedostajuće robe, zamjenu robe za novu ili raskid kupoprodajnog ugovora s povratom kupoprodajne cijene.
2.3. Rok za rješavanje reklamacije iznosi najviše 30 dana od primitka robe. Ako se reklamacija ne riješi u tom roku, kupac ima pravo tražiti zamjenu proizvoda ili povrat novca.
2.4. Ako je potrebno stručno vještačenje proizvoda, prodavatelj će o tome obavijestiti kupca, a rok za rješavanje reklamacije može se produljiti dok se ne pribavi stručni nalaz.
2.5. Reklamacije će biti odbijene ako su uzrokovane nepravilnim korištenjem, nestručnom montažom ili vanjskim utjecajima izvan kontrole prodavatelja.
3. Obavijest o oštećenju pri dostavi
3.1. Po primitku pošiljke kupac je dužan odmah provjeriti stanje paketa i njegov sadržaj. Ako ustanovi oštećenje, mora odbiti preuzeti pošiljku ili s dostavljačem sastaviti zapisnik o oštećenju.
3.2. Ako kupac utvrdi mehaničko oštećenje proizvoda nakon otvaranja paketa, dužan je u roku od 24 sata kontaktirati prodavatelja putem e-maila, priložiti broj narudžbe ili računa te dostaviti fotografije oštećenja.
3.3. Nepridržavanje ovog postupka može rezultirati time da reklamacija za oštećenje tijekom transporta neće biti prihvaćena.
4. Završne odredbe
4.1.Ovaj Pravilnik o reklamaciji sastavni je dio Općih uvjeta poslovanja i vrijedi za sve kupce Kasumex.hr internetske trgovine.