Opći uvjeti poslovanja
Ovi opći uvjeti poslovanja (“Uvjeti”) društva
KASUMEX, spol. s r.o.
IČ: 607 30 234
DIČ: CZ60730234
sa sjedištem i adresom poslovanja: Tyršova 1182, Modřice, 664 42, Republika Češka
upisanog u Trgovački sud u Brnu, odjel C, uložak 17365.
Kontakt podaci:
E-mail: info@kasumex.hr
Telefon: +420 723 993 741
Web: www.kasumex.hr
(dalje samo „Mi” ili „Prodavatelj”) uređuju međusobna prava i obveze Vas, kao kupaca, i Nas, kao prodavatelja, nastala u vezi ili na temelju kupoprodajnog ugovora („Ugovor“) sklopljenog putem Internet trgovine na web stranici www.kasumex.hr.
I. Osnovne odredbe
- Ovi opći uvjeti poslovanja (u daljnjem tekstu "Uvjeti") uređuju prava i obveze između prodavatelja i fizičke osobe koja sklapa kupoprodajni ugovor izvan svoje poslovne djelatnosti kao potrošač ili unutar svoje poslovne djelatnosti kao poduzetnik (u daljnjem tekstu "kupac") putem web sučelja na internetskoj stranici www.kasumex.hr (u daljnjem tekstu "internetska trgovina").
- Odredbe ovih Uvjeta sastavni su dio kupoprodajnog ugovora. U slučaju odstupanja između odredbi kupoprodajnog ugovora i ovih Uvjeta, prednost imaju odredbe kupoprodajnog ugovora.
II. Informacije o robi i cijenama
- Informacije o robi, uključujući cijene pojedinih proizvoda i njihove glavne karakteristike, navedene su uz svaki proizvod u katalogu internetske trgovine.
- Cijene proizvoda uključuju porez na dodanu vrijednost.
- Cijena dostave je novčani iznos koji plaćate za dostavu Robe, uključujući cijenu pakiranja;
- Ukupna cijena je zbroj Cijene i Cijene dostave;
- PDV je porez na dodanu vrijednost prema važećim zakonskim propisima;
- Račun je porezni dokument izdan u skladu sa zakonom o porezu na dodanu vrijednost za Ukupnu cijenu;
- Narudžba je Vaš obvezujući prijedlog za sklapanje Ugovora o kupnji Robe s Nama;
- Korisnički račun je račun kreiran na temelju Vaših podataka, koji omogućuje pohranu unesenih podataka i povijest naručenih proizvoda i sklopljenih Ugovora;
- Vi ili Kupac ste osoba koja kupuje u Našoj Internet trgovini, pravno prepoznata kao kupac, koja sklapa kupoprodajni ugovor (i) ili izvan svoje poslovne djelatnosti kao „potrošač“ ili u okviru svoje poslovne djelatnosti kao „poduzetnik“;
- Roba je sve što možete kupiti putem Internet trgovine.
- Sva prezentacija robe u katalogu internetske trgovine informativnog je karaktera i prodavatelj nije obvezan sklopiti kupoprodajni ugovor za tu robu.
- Mogući popusti na cijenu robe ne mogu se međusobno kombinirati, osim ako se prodavatelj i kupac drugačije ne dogovore.
III. Narudžba i sklapanje kupoprodajnog ugovora
- Troškove nastale kupcu pri korištenju sredstava komunikacije na daljinu u vezi sa sklapanjem kupoprodajnog ugovora (troškovi internetske veze, troškovi telefonskih poziva) snosi kupac sam.
- Kupnja Robe moguća je isključivo putem web sučelja Internet trgovine.
- Prilikom kupnje Robe, dužni ste nam pružiti sve podatke točno i istinito. Podatke koje ste nam dali u Narudžbi smatrat ćemo točnima i istinitima.
- U našoj Internet trgovini omogućujemo pristup recenzijama Robe od strane drugih potrošača. Autentičnost takvih recenzija osiguravamo i kontroliramo povezivanjem recenzija s konkretnim narudžbama, tako da u našem internom sustavu kod svake recenzije vidimo povezani ID narudžbe te na taj način možemo potvrditi i dokazati da recenzija potječe od stvarnog potrošača.
- Kupac naručuje robu na sljedeće načine:
- putem svog korisničkog računa, ako je prethodno izvršio registraciju u internetskoj trgovini,
- ispunjavanjem narudžbenice bez registracije.
- Prilikom izrade narudžbe, kupac odabire robu, broj komada, način plaćanja i isporuke.
- Prije slanja narudžbe, kupcu je omogućeno provjeriti i promijeniti podatke koje je unio u narudžbu. Narudžbu kupac šalje prodavatelju klikom na "Naruči s obvezom plaćanja". Podaci navedeni u narudžbi smatraju se točnima. Uvjet za valjanost narudžbe je ispunjavanje svih obaveznih podataka u narudžbenici i potvrda kupca da je upoznat s ovim Uvjetima.
- Prodavatelj će odmah nakon primitka narudžbe poslati kupcu potvrdu o primitku narudžbe na e-mail adresu koju je kupac naveo prilikom narudžbe. Ova potvrda je automatska i ne smatra se sklapanjem ugovora. Priloženi su trenutni Uvjeti poslovanja. Kupoprodajni ugovor sklopljen je tek nakon što prodavatelj prihvati narudžbu.
- U slučaju da prodavatelj ne može ispuniti neki od zahtjeva navedenih u narudžbi, poslat će kupcu na njegovu e-mail adresu izmijenjenu ponudu. Izmijenjena ponuda smatra se novim prijedlogom kupoprodajnog ugovora i kupoprodajni ugovor je u takvom slučaju sklopljen potvrdom kupca o prihvaćanju ove ponude prodavatelju na njegovu e-mail adresu navedenu u ovim Uvjetima.
- Sve narudžbe primljene od strane prodavatelja su obvezujuće. Kupac može otkazati narudžbu dok mu ne bude dostavljena obavijest o prihvaćanju narudžbe od strane prodavatelja. Kupac može otkazati narudžbu na e-mail prodavatelja naveden u ovim Uvjetima.
- U slučaju očite tehničke pogreške na strani prodavatelja prilikom navođenja cijene robe u internetskoj trgovini ili tijekom naručivanja, prodavatelj nije dužan isporučiti kupcu robu po ovoj očito pogrešnoj cijeni, čak i ako je kupcu poslana automatska potvrda o primitku narudžbe prema ovim Uvjetima. Prodavatelj će bez odlaganja obavijestiti kupca o pogrešci i poslati mu izmijenjenu ponudu na njegovu e-mail adresu. Izmijenjena ponuda smatra se novim prijedlogom kupoprodajnog ugovora i kupoprodajni ugovor je u takvom slučaju sklopljen potvrdom o prihvaćanju od strane kupca na e-mail adresu prodavatelja.
- Kada dođe do sklapanja Ugovora, obvezni ste platiti Ukupnu cijenu.
- Ako imate kreiran Korisnički račun, Narudžbu možete izvršiti i putem njega. U tom slučaju također morate provjeriti točnost, istinitost i potpunost predispunjenih podataka. Proces izrade Narudžbe je isti kao i za Kupce koji nemaju Korisnički račun, ali prednost je što ne morate ponovno unositi svoje identifikacijske podatke.
- U određenim situacijama omogućujemo primjenu popusta pri kupnji Robe. Korištenje popusta regulirano je pravilima o kojima Prodavatelj informira Kupca. Kako biste ostvarili popust, morate unijeti podatke o popustu u predviđeno polje tijekom kreiranja Narudžbe. Ako to učinite, Roba će Vam biti isporučena s odgovarajućim popustom.
- Također nudimo individualne popuste, a aktualne uvjete programa vjernosti možete pronaći ovdje.
IV. Korisnički račun
- Na temelju registracije kupca u internetskoj trgovini, kupac može pristupiti svom korisničkom računu. Kupac može naručivati robu iz svog korisničkog računa.
- Prilikom registracije korisničkog računa, dužni ste unijeti ispravne i istinite podatke te ih u slučaju promjene ažurirati.
- Pristup Korisničkom računu osiguran je korisničkim imenom i lozinkom. Ove podatke dužni ste čuvati u tajnosti i ne smijete ih dijeliti s trećim osobama. U slučaju zlouporabe pristupnih podataka, ne snosimo odgovornost.
- Korisnički račun je osoban i nije Vam dopušteno omogućiti njegovo korištenje trećim osobama.
- Možemo ukinuti Vaš Korisnički račun, osobito ako ga ne koristite više od godinu dana ili ako prekršite svoje obveze prema Ugovoru.
- Korisnički račun ne mora biti dostupan neprekidno, osobito zbog nužnog održavanja hardverske i softverske infrastrukture.
V. Način plaćanja i isporuka robe
- Kupac može platiti cijenu robe i sve troškove povezane s isporukom robe na sljedeće načine:
- bezgotovinskim prijenosom na bankovni račun prodavatelja. U slučaju plaćanja bankovnim prijenosom (virmanom), pričekajte da primite predračun s podacima za plaćanje putem e-maila (5–10 minuta nakon kreiranja narudžbe). Plaćanje se vrši u eurima na naš IBAN račun putem SEPA uplate – bez dodatnih troškova,
- pouzećem - plaćanjem prilikom preuzimanja robe,
- plaćanjem karticom putem internetske trgovine. Transakcija se odvija putem GoPay sustava, gdje možete koristiti kartično plaćanje, Google Pay, Apple Pay ili online bankovni prijenos. Plaćanje se odvija prema uvjetima GoPay sustava dostupnim na adresi https://www.gopay.com/en/. U slučaju online kartičnog plaćanja, Ukupna cijena dospijeva na naplatu unutar 1 radnog dana. Podržavamo 3D Secure protokol, a naši zaposlenici nemaju pristup Vašim kartičnim podacima – svi podaci obrađuju se isključivo od strane banke.
- Zajedno s kupoprodajnom cijenom, kupac je obvezan platiti prodavatelju i troškove pakiranja i isporuke robe u dogovorenom iznosu. Ako nije izričito navedeno drugačije, ukupna kupoprodajna cijena uključuje i troškove isporuke robe.
- Prodavatelj isporučuje robu kupcu u najkraćem mogućem roku, ovisno o dostupnosti proizvoda i operativnim mogućnostima prodavatelja.
- Ako prodavatelj ne ispuni svoju obvezu isporuke robe unutar ugovorenog roka, kupac ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora.
- Račun će biti izdan u elektroničkom obliku nakon uplate Ukupne cijene i poslan na Vašu e-mail adresu.
- Pravo vlasništva na Robi prelazi na Vas tek nakon što platite Ukupnu cijenu i preuzmete robu. U slučaju plaćanja bankovnim prijenosom, smatra se plaćenim nakon evidentiranja na našem računu, dok je kod ostalih načina plaćanja plaćanje izvršeno u trenutku transakcije.
- Vrijeme isporuke uvijek ovisi o dostupnosti robe i odabranom načinu dostave i plaćanja.
- Nakon preuzimanja robe od dostavljača, Vaša je obveza provjeriti neoštećenost ambalaže i u slučaju bilo kakvih oštećenja odmah obavijestiti dostavljača i Nas. Ako je ambalaža oštećena i to ukazuje na neovlašteno rukovanje ili otvaranje pošiljke, niste obavezni preuzeti robu od dostavljača.
- Ako ne preuzmete robu, osim u slučajevima iz članka V (4), to ne znači da nismo ispunili svoju obvezu isporuke. Također, odbijanje preuzimanja ne predstavlja automatski raskid Ugovora između Nas i Vas. U tom slučaju imamo pravo raskinuti Ugovor zbog Vašeg bitnog kršenja Ugovora ili robu uskladištiti, pri čemu smo ovlašteni naplatiti troškove skladištenja. Ako odlučimo raskinuti Ugovor, raskid postaje pravovaljan na dan kada Vam ga dostavimo. Raskid Ugovora ne utječe na naše pravo da zahtijevamo plaćanje troškova dostave ili naknade štete ako je nastala.
- Ako se roba zbog razloga s Vaše strane mora ponovno isporučiti ili na način koji nije bio dogovoren Ugovorom, dužni ste nadoknaditi troškove ponovne dostave. Podatke za uplatu tih troškova poslat ćemo na Vašu e-mail adresu navedenu u Ugovoru, a uplata dospijeva u roku od 14 dana od primitka e-maila.
- Rizik oštećenja ili gubitka robe prelazi na Vas u trenutku kada robu preuzmete. Ako ne preuzmete robu, osim u slučajevima iz članka 6.4., rizik oštećenja prelazi na Vas u trenutku kada ste imali mogućnost preuzeti robu, ali to niste učinili zbog razloga na Vašoj strani. To znači da od tog trenutka snosite sve posljedice povezane s gubitkom, uništenjem, oštećenjem ili bilo kakvim umanjenjem vrijednosti robe.
- Ako roba nije navedena kao dostupna na skladištu, možemo je naručiti kod dobavljača. U tom slučaju možete nam poslati upit putem e-maila, na koji ćemo Vam odgovoriti.
VI. Odustanak od ugovora
- Kupac koji je sklopio kupoprodajni ugovor izvan svoje poslovne djelatnosti kao potrošač ima pravo, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, odustati od ugovora bez navođenja razloga u roku od 14 dana od preuzimanja robe.
- Ako kupac želi ostvariti ovo pravo, mora prodavatelja obavijestiti putem nedvosmislene izjave poslane elektroničkom poštom ili putem Obrasca za odustanak od ugovora koji je prilog br. 2 ovih Uvjeta.
- Kupac je dužan vratiti robu prodavatelju bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obavijest o odustanku od ugovora. Troškove povrata robe snosi kupac. Roba mora biti vraćena nekorištena, neoštećena i u originalnom pakiranju.
- U slučaju odustajanja od Ugovora, Cijena će Vam biti vraćena u roku od 14 dana od dana kada je odustajanje postalo važeće, i to na račun s kojeg je uplata izvršena, odnosno na drugi račun koji ste naveli u obavijesti o odustajanju. Međutim, povrat novca neće biti izvršen prije nego što primimo robu. Roba mora biti vraćena čista, nekorištena i u originalnom pakiranju.
- Ako odustanete od Ugovora prema članku VI (2), odgovorni ste za smanjenje vrijednosti robe koje je nastalo kao posljedica rukovanja robom na način koji nije nužan za upoznavanje s njezinim karakteristikama i funkcijama, odnosno na način koji bi bio moguć u fizičkoj trgovini. Ako Vam još nismo vratili Cijenu, imamo pravo umanjiti iznos povrata za iznos umanjenja vrijednosti robe.
- Zadržavamo pravo raskinuti Ugovor prije isporuke robe, ako postoje objektivni razlozi zbog kojih roba ne može biti isporučena (npr. problemi s dobavljačem ili karakteristike robe), čak i prije isteka roka iz članka VI (1.). Također, možemo raskinuti Ugovor ako ste prilikom narudžbe namjerno naveli netočne podatke ili ako ponavljano ne preuzimate robu. Ako robu kupujete kao poduzetnik, zadržavamo pravo raskinuti Ugovor u bilo kojem trenutku, bez navođenja razloga.
- Prodavatelj je obvezan vratiti kupcu sav primljeni novac, uključujući troškove dostave, na isti način plaćanja koji je kupac koristio prilikom kupnje, osim ako se kupac ne složi s drugačijim načinom povrata. Ako potrošač odabere drugačiji način dostave robe od najjeftinijeg koji trgovac nudi, trgovac će potrošaču vratiti troškove dostave u iznosu koji odgovara najjeftinijem ponuđenom načinu dostave. Troškove povezane s povratom robe prodavatelju snosi potrošač, osim ako ga prodavatelj nije obavijestio drugačije.
VII. Prava iz neispravnog ispunjenja
- Prodavatelj jamči kupcu da roba pri preuzimanju nema nedostatke. Konkretno, prodavatelj odgovara kupcu da roba:
- odgovara opisu koji je naveden na internetskoj stranici,
- ma svojstva koja su dogovorena ili očekivana s obzirom na narav robe,
- odgovara pravnim propisima i standardima.
- Jako roba ima nedostatak, imate pravo podnijeti reklamaciju putem e-maila ili pisanog zahtjeva na našu adresu navedenu u našim identifikacijskim podacima. Možete koristiti i obrazac za reklamaciju koji je priložen ovim Uvjetima (Prilog br. 1). Kada podnosite reklamaciju, morate odabrati način na koji želite da se nedostatak riješi, a tu odluku kasnije ne možete promijeniti bez našeg pristanka. Vašu ćemo reklamaciju riješiti u skladu s pravom koje ste odabrali.
- Ako roba ima nedostatak, imate sljedeća prava:
- zahtijevati otklanjanje nedostatka isporukom nove robe bez nedostatka ili isporukom dijela koji nedostaje; ili
- zahtijevati popravak robe, osim ako bi jedan od tih načina bio nerazumno skup ili nemoguć u usporedbi s drugim načinom.
- Imamo pravo odbiti otkloniti nedostatak ako bi to bilo nemoguće ili nerazmjerno skupo, posebno s obzirom na važnost nedostatka i vrijednost robe bez nedostatka.
- Nadalje, imate pravo na:
- odgovarajući popust na Cijenu; ili
- odustanak od Ugovora, ako:
- odbijemo otkloniti nedostatak ili ga ne otklonimo u zakonskom roku;
- se nedostatak ponavlja;
- je nedostatak ozbiljno kršenje Ugovora; ili
- je iz okolnosti jasno da se nedostatak neće otkloniti u razumnom roku ili bez znatnih teškoća za Vas.
- Pravo na raskid Ugovora ne postoji ako je nedostatak robe neznatan.
- Ako ste sami uzrokovali nedostatak na robi, nemate pravo na reklamaciju.
- Ne smatra se nedostatkom robe ako je:
- nastao zbog uobičajenog trošenja ili prirodnog vijeka trajanja proizvoda;
- bio poznat u trenutku preuzimanja robe i za njega je bila dogovorena snižena cijena;
- uzrokovan nepropisnom uporabom, nepravilnom montažom, skladištenjem, održavanjem ili mehaničkim oštećenjem;
- rezultat prekomjernog korištenja ili uporabe u uvjetima koji nisu prikladni za proizvod;
- nastao zbog vanjskih čimbenika izvan kontrole Prodavatelja.
- Kada podnesete reklamaciju, izdat ćemo Vam pisanu potvrdu u kojoj će biti navedeno:
- datum podnošenja reklamacije;
- sadržaj reklamacije;
- način rješavanja reklamacije koji zahtijevate;
- Vaši kontaktni podaci za informiranje o statusu reklamacije.
- Ako se ne dogovorimo o duljem roku, otklonit ćemo nedostatke u roku 30 dana od primitka reklamacije i obavijestiti Vas o ishodu putem navedenih kontaktnih podataka. Ako rok istekne bez rješavanja reklamacije, možete odustati od Ugovora ili zahtijevati odgovarajući popust.
- O statusu reklamacije obavijestit ćemo Vas putem e-maila i izdati potvrdu o datumu i načinu rješavanja reklamacije. Ako je reklamacija opravdana, imate pravo na povrat opravdanih troškova, koje morate dokazati (npr. računima ili potvrdom troškova dostave). Ako se nedostatak otklanja zamjenom proizvoda za novi, dužni ste Nam vratiti originalni proizvod, pri čemu troškove povrata snosimo Mi.
- Reklamacija će biti priznata samo ako je zamjenski dio ugradio ovlašteni servis.
- Kupac je svjestan da ugradnja ili korištenje neoriginalnih dijelova može rezultirati gubitkom zakonskog produženog jamstva koje jamči proizvođač originalne robe.
- Ako ste poduzetnik, dužni ste prijaviti i istaknuti nedostatak bez nepotrebnog odgađanja, čim ste ga mogli uočiti, ali najkasnije u roku od šest mjeseci od preuzimanja robe.
- Ako ste potrošač, imate pravo ostvariti svoja prava na temelju neispravne robe u slučaju nedostatka koji se pojavi u roku od 24 mjeseca od preuzimanja robe.
VIII. Zaštita osobnih podataka
- Prodavatelj se obvezuje štititi osobne podatke kupca u skladu s važećim zakonima o zaštiti podataka.
- Sve informacije o obradi Vaših osobnih podataka nalaze se u Pravilima o obradi osobnih podataka, koja možete pronaći OVDJE.
IX. RJEŠAVANJE SPOROVA S POTROŠAČIMA
- Prigovore potrošača rješavamo putem e-mail adrese info@kasumex.hr. Informaciju o rješavanju prigovora poslat ćemo na e-mail adresu kupca.
- Za izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova iz Ugovora nadležna je Češka trgovinska inspekcija, sa sjedištem na Štěpánská 796/44, 110 00 Prag 1, IČ: 000 20 869, internetska adresa: http://www.coi.cz. Platforma za online rješavanje sporova, dostupna na adresi http://ec.europa.eu/consumers/odr, može se koristiti za rješavanje sporova između prodavatelja i kupca koji je potrošač, a koji proizlaze iz kupoprodajnog ugovora sklopljenog putem elektroničkih sredstava.
- Europski potrošački centar Češka Republika, sa sjedištem na Štěpánská 796/44, 110 00 Prag 1, internetska adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz, kontaktna je točka prema Uredbi (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća od 21. svibnja 2013. o online rješavanju potrošačkih sporova te izmjeni Uredbe (EZ) br. 2006/2004 i Direktive 2009/22/EZ.
X. ZAVRŠNE ODREDBE
- Ako pravni odnos između Nas i Vas sadrži međunarodni element (npr. ako robu isporučujemo izvan Republike Češke), uvijek će se primjenjivati pravo Republike Češke. Međutim, ako ste potrošač, ovo pravilo ne utječe na Vaša prava koja proizlaze iz primjenjivih pravnih propisa.
- Svu pisanu korespondenciju s Vama dostavljat ćemo putem e-maila. Naša e-mail adresa navedena je u našim identifikacijskim podacima. Mi ćemo korespondenciju slati na e-mail adresu koju ste naveli u Ugovoru, u Korisničkom računu ili putem koje ste nas kontaktirali.
- Ugovor se može mijenjati samo uz naš pisani dogovor. Međutim, zadržavamo pravo izmjene i dopune ovih Uvjeta, pri čemu se te promjene ne odnose na već sklopljene Ugovore, već samo na Ugovore koji budu sklopljeni nakon što promjene stupe na snagu.
- Ne snosimo odgovornost za štetu uzrokovanu višom silom ili nepredvidivim događajima (npr. prirodne katastrofe, pandemije, tehnički kvarovi, problemi s dobavljačima itd.). Ako stanje više sile traje dulje od 10 dana, i Mi i Vi imamo pravo odustati od Ugovora.
- Prilozi ovim Uvjetima uključuju obrazac za reklamaciju (dostupan ovdje) i obrazac za odustanak od Ugovora (dostupan ovdje).
- Ugovor, uključujući ove Uvjete, arhiviramo u elektroničkom obliku, ali on nije dostupan Kupcu. Međutim, Uvjete i potvrdu Narudžbe uvijek ćete primiti putem e-maila, što znači da ćete uvijek imati pristup Ugovoru bez naše daljnje intervencije. Preporučujemo da potvrdu Narudžbe i Uvjete uvijek spremite.
- Ovi Uvjeti stupaju na snagu 1. 3. 2025.
PRILOG BR. 1 - FORMULAR ZA REKLAMACIJU
Adresa: KASUMEX, spol. s r.o.
Dostavna adresa: Tyršova 1182/box 10, 664 42 Modřice, Republika Češka
E-mail: info@kasumex.hr
Formular za reklamaciju možete preuzeti ovdje:
Preuzmi Formular za reklamaciju (PDF)
PRILOG BR. 2 - FORMULAR ZA ODSTUPANJE OD UGOVORA
Adresa: KASUMEX, spol. s r.o.
Dostavna adresa: Tyršova 1182/box 10, 664 42 Modřice
E-mail: info@kasumex.hr
Ovim izjavljujem da odustajem od Ugovora.
Formular za odustanak od ugovora možete preuzeti ovdje:
Preuzmi Formular za odustanak (PDF)