Često postavljena pitanja

Narudžbe i plaćanje

Imate li fizičke trgovine gdje mogu vidjeti proizvode uživo?
Ne, Kasumex.hr je isključivo webshop.
Mogu li naručiti robu telefonski ili putem Facebooka?
Ne, narudžbe primamo isključivo putem web stranice kako bismo osigurali uredno evidentiranje svih narudžbi.
Mogu li naručiti bez registracije?
Da, registracija nije obavezna. Tijekom narudžbe dovoljno je ispuniti podatke potrebne za dostavu.
Koje načine plaćanja nudite?
Karticama
Virmanom (bankovni prijenos – predračun s podacima za plaćanje šaljemo putem e-maila)
Pouzećem (plaćanje gotovinom dostavljaču pri preuzimanju paketa, uz naknadu – vidi Dostava i plaćanje)

Dostava

Koja je cijena dostave?
  • Dostava na adresu: 6,9 EUR
  • Preuzimanje u GLS PaketShopovima i Paketomatima: 5,90 EUR
  • Plaćanje pouzećem: dodatnih 1,95 EUR
Dostavljate li na otoke?
Da, pakete dostavljamo na hrvatske otoke po istoj cijeni kao i za dostavu na kopno. Točna dinamika dostave ovisi o rasporedu GLS-a
Koliko traje dostava?
Narudžbe zaprimljene do 14:30 šaljemo isti dan. Vrijeme dostave ovisi o prijevozniku i odredištu, a prosječno traje 2-4 radna dana

Povrat i reklamacije

Kako mogu vratiti kupljeni proizvod?
Imate pravo na povrat u roku od 14 dana od primitka, bez navođenja razloga. Troškove povrata snosi kupac. Nekorišteni i neoštećeni proizvod pošaljite na našu adresu zajedno s ispunjenim obrascem za odustanak od ugovora
Mogu li zamijeniti kupljeni proizvod?
Za zamjenu kupljenog proizvoda potrebno je prvo odustati od ugovora u roku od 14 dana od primitka proizvoda. Nakon toga možete napraviti novu narudžbu.
Želim reklamirati kupljeni proizvod. Kako postupiti?
Za reklamacije nas kontaktirajte putem e-maila info@kasumex.hr, gdje će vas naš tehničar savjetovati o daljnjem postupku:
  • Ako je proizvod mehanički oštećen ili ste primili pogrešan artikl, dovoljno je poslati fotografiju dijela.
  • Ako dio ne radi, pošaljite ga na našu adresu zajedno s ispunjenim reklamacijskim obrascem . Naši tehničari će pregledati dio, a po potrebi će ga procijeniti ovlašteni servis ili dobavljač. O tijeku reklamacije bit ćete obaviješteni.
💡 Napomena: Naš asortiman zahtijeva stručnu montažu. Reklamacije vezane uz nepravilnu montažu neće biti prihvaćene.
Pošiljka mi je stigla oštećena ili otvorena. Što učiniti?
Prilikom preuzimanja pošiljke, provjerite njezino stanje i slijedite ove korake:
  • Ne prihvaćajte oštećene ili otvorene pošiljke i odmah nas obavijestite putem e-maila.
  • Ako je pošiljka oštećena, možete je preuzeti samo ako sastavite zapisnik o oštećenju s dostavljačem ili evidentirate oštećenje u prijevoznoj dokumentaciji.

Dostupnost i odabir proizvoda

Kako mogu provjeriti dostupnost proizvoda koji nije na skladištu?
Ako ste zainteresirani za proizvod koji trenutno nije dostupan, pošaljite nam upit putem e-maila ili putem gumba "Upit" na stranici proizvoda. Kontaktirat ćemo vas čim budemo imali informacije
  • 💡 Savjet: Možete postaviti obavijest o dostupnosti proizvoda putem opcije "Obavijesti me kada proizvod bude dostupan". Kada proizvod stigne na skladište, primit ćete e-mail obavijest.
Proizvod mi treba hitno. Imate li ga na stanju?
Ako naručite proizvod označen kao "na stanju" do 14:30, poslat ćemo ga isti dan. Vrijeme dostave ovisi o lokaciji i prijevozniku
Ne znam koji rezervni dio odgovara mom uređaju. Kako da ga pronađem?
Da bismo vam pomogli pronaći pravi dio, slijedite ove korake:
  • Provjerite naziv i model uređaja na dijelu, na web stranici proizvođača ili kod prodavača
  • Ako imate originalni broj dijela, pokušajte ga pretražiti u našem webshopu.
  • Ako i dalje ne možete pronaći odgovarajući dio, kontaktirajte nas putem kontakt obrasca ili putem e-maila info@kasumex.hr – rado ćemo vam pomoći!